Monday, September 15, 2014

過去成個星期,我已經特登好忍手唔寫地溝油呢單嘢,但經過昨晚,真係心唔住。要極簡單咁廢UP 吓。件事 D DETAILS 都不寫了。

成件事大家都大致上知做乜,由最初台灣發現有事,香港 (尤其是 D官) 都擺出一副事不關己的模樣,只是隔岸觀火般睇戲。無人郁、無人理。甚至有人笑人地有問題 TIM。

好啦, 事情一路發展。到一天,一路漫延到爆出香港可能有食肆食品一樣受影響,用了問題油,件事開始有人關心了,香港人開始問政府發生乜事,關唔關我地事。我記得,開始時,香港個食安中心仲慢條斯理咁出來話,唔會公開那些可能受影響的商戶名稱,個理由我都唔記得係乜,我只記得我同屋企人講:咁我哋要食安中心來做乜,你無先見之明去找問題都無所謂,到你知道有問題又話唔會講進一步資料,你玩咩,係咪?

事情又發展多一陣,終於美心自己認佢用了有問題的油整菠蘿包,我又係覺得好神奇,原來美心會買唔同的油整唔同的包?咁得意?!食安中心講乜?美心的月餅合格。跟住大家樂自己承認用了問題油整西餐醬汁,匪夷所思嗎?無論如何,越來越多問題揭了出來,我們見到問題嚴重了,無錯,係我地自己看到。

事情一路擴大,多日來網上流傳不少有問題食肆名單的版本,人心惶惶。又有報導指出原來某些問題油的原料是由香港的公司出口給強冠的,事件好像星星之火。大部份消息是來自傳媒的,市民自己奔走相告的,政府做緊乜?

台灣方面有關人士又被捕、官員又落台。香港到呢兩三日才有人協助調查,進展無乜,反而記者最落力。我們用很高人工養的官同食安中心的角色真係少之又少,好似係度睇戲咁。久唔久出來搭兩句咀咁囉。

突然間,食安中心昨晚出了個官方的可能有問題的食肆名單,成 300多 400間,一係就無乜問題咁,話唔公開D 名,一有問題一公開就咁多,好難接受囉。點解要守咁耐秘密等我地食多幾日呢?可以比個理由嗎?

另外個 LIST都好有問題架,例如點解連鎖店會只係有其中一兩間分店用了問題油呢?我們一般人假設連鎖店會用同一個供應商合理吧?政府可唔可以鷙我地CLARIFY一下呢?

到了今天,食物及衛生局局長高永文竟然可以夠膽走出來講,劣質油事件涉及香港出口的豬油,對香港聲譽影響很大,必須正視云云。我就覺得有另外 D人令香港更蒙羞囉。

成件事只係令我覺得有一班人我們可以慳番唔養架囉。

仲有D 關於油的事,有時間再寫。

No comments: